نارسایی کلیوی با کراتینین 7.6 دیالیز نمی توانند باید چه کار کنم
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

نارسایی کلیوی با کراتینین 7.6 دیالیز نمی توانند باید چه کار کنم

نارسایی کلیوی با کراتینین 7.6 دیالیزی می توانند کنند باید HacerSoy من یک بیمار مبتلا به کراتینین کلیه 7.6، طرح باید مصرف دیالیز، اما دکتر به من گفت من نمی توانم را، باعث فشار خون به انجام alta.Qué آیا درمانی به من کمک وجود دارد؟

در درمانگاه، کراتینین 7.6 در مرحله 4، تقریبا نزدیک به بیماری مرحله 5 کلیه، که final.Es مرحله بیماری کلیوی می گویند برای افراد مبتلا به این وضعیت، اقدامات باید گرفته inmediato.Si آن درمان نشده است، این بیماری می تواند از کنترل خارج بروید و در حال سقوط به اورمی، سپس آن را مشکل تر خواهد بود برای درمان.

در مورد ذکر در آغاز، بیمار می تواند برخی از داروهای ضد فشار خون را برای کاهش سطح فشار خون بالا، فشار خون پس از پایدار، بیمار دیالیزی می توانند شرکت کنند.

البته، بیمار همچنین ممکن است پیوند است که می تواند مشکلات کلیه به طور کامل حل را انتخاب کنید، اما می تواند مدت زمان طولانی برای پیدا کردن یک کلیه تطبیق کنند. علاوه بر این، بیمار باید همچنین فشار خون و همچنین کنترل کنید.

به جز شکل بالا، چمن طب چینی همچنین می توانید این مشکل را حل کند. چه بیشتر، شما می توانید حل علل subyacentes.Pero نه همه گیاهان مناسب برای شما می باشد، به طوری که قبل از نوشیدن، شما نیاز به مشورت با دکتر خود یا دکتر آنلاین ما، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.

مهم نیست که چقدر، به عنوان یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه باید اصرار دارند برای مبارزه با این بیماری است. با کمک درمان، شما یک زندگی با کیفیت در آینده próximo.Si شما هر گونه کمک در درمان این بیماری نیاز دارند، شما می توانید برای ما پیغام ترک، در اینجا ما در حال انتظار برای کمک به.





:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: